000 | 00735nam a2200169Ia 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 141027s9999 xx 000 0 und d | ||
020 | _a \ 978-1-4331-2393-1 | ||
050 | _aGV1469.3 G43 2013 | ||
100 | _aGee, James Paul | ||
245 | _aGood video games and good learning : collected essays on video games, learning and literacy / James Paul Gee. | ||
250 | _a2 | ||
260 | _aNew York : Peter Lang, 2013 | ||
300 | _a167 p. : il. ; 23 cm. | ||
400 | _aNew literacies and digital epistemologies ; 67 | ||
504 | _aBibliografía p. 157-163 | ||
650 | _aVideojuegos -- Aspectos psicológicos. \ Los juegos de ordenador -- Aspectos psicológicos. \ Psicología -- Aprendizaje. \ Alfabetización visual. \ Los videojuegos y los niños. | ||
999 |
_c5389 _d5389 |